مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-17سياسي

63 هزار اردبیلی تحت پوشش صندوق روستایی و عشایر هستند


مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: 63 هزار جمعیت روستایی و عشایری در استان اردبیل تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشایری هستند.

- ایسنا/اردبیل مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: 63 هزار جمعیت روستایی و عشایری در استان اردبیل تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشایری هستند.

رضا عبداللهی در مراسم اهدای حکم بازنشستگی به تعدادی از بیمه شدگان این صندوق در مشگین شهر اظهار کرد: براساس سرشماری سال 95 بالغ بر 181 هزار نفر در استان اردبیل واجد شرایط برای پوشش بیمه ای صندوق روستاییان و عشایر هستند که تلاش می کنیم همه این مشمولان را تحت پوشش خدمات صندوق ببریم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 63 هزار نفر از این جمعیت تحت پوشش صندوق قرار گرفته و هنوز تکلیف 118 هزار نفر مشخص نیست.

مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان اردبیل با بیان اینکه 4 هزار نفر در استان اردبیل به افتخار بازنشستگی صندوق بیمه روستایی و عشایری درآمده اند، گفت: در مناطق مختلف اهدای حکم بازنشستگی به این بیمه شدگان در حال انجام است.

عبداللهی بیان کرد: رویکرد اصلی تاسیس این صندوق تحت پوشش قرار دادن جمعیت ساکن در روستاها و مناطق عشایری و همچنین شهرهای زیر 20 هزار نفر است که اقدامات خوبی در حمایت از این جمعیت مولد از طریق صندوق انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 هزار اردبیلی تحت پوشش صندوق روستایی و عشایر هستند

63 هزار اردبیلی تحت پوشش صندوق روستایی و عشایر هستند