مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-17اقتصادي

انسجام فعالیت های مشاغل خانگی با شبکه سازی و خوشه سازی


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی از برگزاری وبینار کشوری مروری بر شبکه سازی در کسب و  کارهای خرد و خانگی ویژه واحدهای مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.

- مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در خراسان جنوبی خبر داد: انسجام فعالیت های مشاغل خانگی با شبکه سازی و خوشه سازی ایسنا/خراسان جنوبی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی از برگزاری وبینار کشوری "مروری بر شبکه سازی در کسب و  کارهای خرد و خانگی" ویژه واحدهای مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این است که فعالیت افرادی که به صورت جزیره ای و خرد کار می کنند، منسجم شود.

وی افزود: برای افراد فعال در این حوزه شبکه سازی شده و در این شبکه طراحان مختلف، بازاریابان و افراد مختلف در حوزه های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند تا بتوانند فعالیت منسجم تری داشته باشند و توسعه بازار اتفاق می افتد که امیدواریم الگویی برای کل کشور شود.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی بیان کرد: این اتفاق در خراسان جنوبی به بهترین وجه شکل گرفته و به زودی در کشور نیز هر استان یک مسئول شبکه خواهد داشت و باعث خواهد شد هر حوزه شبکه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام فعالیت های مشاغل خانگی با شبکه سازی و خوشه سازی

انسجام فعالیت های مشاغل خانگی با شبکه سازی و خوشه سازی