مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-17سياسي

ضرورت بهره گیری از اپلیکیشن های پایش و پیمایش سرویس مدارس


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت شرکت های تخصصی برای طراحی اپلیکیشن های پایش و پیمایش سرویس مدارس تاکید کرد.

- ، اولین جلسه استانی سرویس حمل و نقل دانش آموزی استان البرز در سال 1400 در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری به ریاست ابوالفضل فانی و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری، نمایندگان فرمانداری های شهرستان ها، مدیرکل راهداری، پلیس راهور و سازمان حمل و نقل شهرداری کرج برگزار شد.

وی در این جلسه که در راستای ساماندهی، نظارت و برنامه ریزی دقیق بر سرویس های مدارس، تشکیل شد، خاطر نشان کرد: بررسی وضعیت فنی خودروهای ناوگان سرویس مدارس، سرویس مدارس روستایی و نحوه استفاده از اپلیکیشن های پایش و پیمایش سرویس مدارس از جمله نکات مهمی است که باید با دقت نظر در رابطه با آنها رفتار کرد.

در ادامه ساماندهی مناسب سرویس مدارس روستایی با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های موثر بویژه فرمانداری ها و بخشداری ها، ارائه ٱموزش های لازم به رانندگان، فراخوان استفاده از شرکت های بزرگ تاکسی الکترونیکی برای تکمیل ناوگان سرویس مدارس در صورت نیاز، فراخوان به شرکت های تخصصی برای ارائه اپلیکیشن پایش سرویس و پیگیری اخذ مشوق های لازم از جمله سهمیه سوخت و واکسیناسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از اپلیکیشن های پایش و پیمایش سرویس مدارس

ضرورت بهره گیری از اپلیکیشن های پایش و پیمایش سرویس مدارس