مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-17سياسي

ساری 2022 محور گزارش خبرنگار شبکه ترکیه ای


مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری مازندران گفت: شبکه تلویزیونی 12 ترکیه؛ ساری پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو را محور گزارش خود قرار داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری مازندران گفت: شبکه تلویزیونی 12 ترکیه؛ ساری پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو را محور گزارش خود قرار داد.

‎ عباس مهدوی، با اعلام این خبر گفت: خبرنگار این شبکه با هدف به تصویر کشیدن جاذبه های گردشگری ساری به مازندران سفرکرد.

وی افزود: با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری ساری این جاذبه ها ازطریق این شبکه در ترکیه و سایر کشورهای منطقه معرفی می شود.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری مازندران خاطرنشان کرد: شبکه تلویزیونی 12 ترکیه در استانبول مستقر است که اکثر مخاطبان آن را مسلمانان و علویان ترکیه تشکیل می دهند و در اروپا، خاورمیانه،حوزه بالکان و قفقاز قابل مشاهده است و به زبان های ترکی استانبولی و آذری برنامه های خود را برای علاقمندان پخش می کند.

مهدوی اظهارکرد: حضور خبرنگاران کشورهای عضو اکو و کشورهای همسایه بهترین و موثرترین راهکار برای معرفی مازندران و ساری دررویداد ساری 2022 است.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با اداره کل رسانه های خارجی، سایر خبرنگاران کشورهای همسایه نیز به مازندران سفرخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساری 2022 محور گزارش خبرنگار شبکه ترکیه ای

ساری 2022 محور گزارش خبرنگار شبکه ترکیه ای