مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:102021-07-16سياسي

بلاتکلیفی 20 ساله 3000 متر زمین در شریف آباد ابهر


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 20 سال است که 3000 متر زمین در ناحیه شریف آباد ابهر بلااستفاده و بلاتکلیف است.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت خبر داد بلاتکلیفی 20 ساله 3000 متر زمین در شریف آباد ابهر ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 20 سال است که 3000 متر زمین در ناحیه شریف آباد ابهر بلااستفاده و بلاتکلیف است.

حجت الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (26 تیرماه) در دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی شریف آباد ابهر، با اشاره به اینکه مشکل زمین های این روستا یکی از مشکلات بزرگ ناحیه است که مردم را آزار می دهد، اظهار کرد: حل این مشکلات یکی از مطالبات اصلی ساکنان ابهر است.

وی با بیان اینکه هر چند عدد دقیقی در زمینه مساحت این زمین ها وجود ندارد اما بیش از 3000 متر زمین بیش از 20 سال است که بلاتکلیف و بلااستفاده رها شده، عنوان کرد: همین موضوع ضربه و خسارت بزرگی به شریف آباد زده است.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این زمین ها دارای استعداد کشاورزی و صنعتی خوبی است، متذکر شد: با توجه به اینکه زمان زیادی از این چالش می گذرد، این موضوع مشکلات دائمی را به وجود آورده، به همین خاطر حل آن از اولویت های اصلی منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 20 ساله 3000 متر زمین در شریف آباد ابهر

بلاتکلیفی 20 ساله 3000 متر زمین در شریف آباد ابهر