مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 02:252021-07-16اقتصادي

اشتغال پایدار بیش از 87 نفر و تولید سالانه 16 هزارتن مرغ در یک واحد تولیدی


کشتارگاه مرغ مانشت با تولید سالانه 16 هزار تن مرغ توانسته در اشتغال بیش از 87 نفر ثمربخش واقع شود و از آنجایی که کشتارگاه ها مستقیما با جان و سلامت مردم ارتباط دارند رفع مشکلات و ساماندهی آن باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، واحد کشتارگاهی مرغ مانشت که به دلیل عدم وجود نقدینگی به حالت تعطیلی موقت درآمده بود و کارگران آن کاری برای انجام نداشتند، با پیگیری مستمر دادستانی فعالیت خود را آغاز کرد.

این کشتارگاه با تولید روزانه 70 تن مرغ و روانه آن به بازارهای مصرف توانسته علاوه بر اشتغالزایی مستقیم برای 87 نفر تولید و صادرات تعزیرات حکومتی ایلام از کشتارگاه سپید مرغ مانشت ایوان به همراه دادستانی در راستای تصمیمات کمیته نظارت بر تامین مایحتاج عمومی و نظارت بر روند تهیه و توزیع مرغ گرم و انجام امور از فرآیند کشتار، استحصال، تولید و بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی نواقص و مشکلات بهداشتی کشتارگاه علیرضا لطفی مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام در گفت وگو با فارس گفت: در بازدیدی سه ساعته در راستای تصمیمات کمیته نظارت بر تامین مایحتاج عمومی دادستانی و نظارت بر روند تهیه و توزیع مرغ گرم مورد مصرف استان در جریان روند انجام امور از فرآیند کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری و حمل نقل از نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار بیش از 87 نفر و تولید سالانه 16 هزارتن مرغ در یک واحد تولیدی

اشتغال پایدار بیش از 87 نفر و تولید سالانه 16 هزارتن مرغ در یک واحد تولیدی