مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 02:152021-07-16اجتماعي

برگزاری 100 ساعت کلاس آموزشی برای نوآموزان در تابستان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان از برگزاری 100 ساعت کلاس آموزشی برای نوآموزانی که در پیش دبستانی شرکت نکردند، خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان از برگزاری 100 ساعت کلاس آموزشی برای نوآموزانی که در پیش دبستانی شرکت نکردند، خبر داد و گفت: نوآموزان روستایی و دو زبانه، لازم است که این دوره ها را به صورت حضوری بگذرانند.

معصومه خدابنده لو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته، به دلیل شرایط کرونایی، تعداد افرادی که برای کلاس های پیش دبستانی ثبت نام کردند، کم تر از حد انتظار بود.

خدابنده لو تصریح کرد: با توجه به لزوم آموزش برخی نکات و مهارت ها برای ورود به دبستان، برنامه ریزی کردیم تا 100 ساعت آموزشی در مردادماه، برای این نوآموزان، برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح، ایجاد فرصت آموزشی برابر است، مطرح کرد: اگر ستاد مدیریت کرونا استان، اجازه دهد این دوره ها به صورت حضوری و در غیر این صورت، مجازی برگزار خواهد شد.

خدابنده لو خاطرنشان کرد: نوآموزان روستایی و دو زبانه، لازم است که این دوره ها را به صورت حضوری بگذرانند تا مهارت های لازم برای ورود به پایه اول را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 100 ساعت کلاس آموزشی برای نوآموزان در تابستان

برگزاری 100 ساعت کلاس آموزشی برای نوآموزان در تابستان