مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-16ورزشي

دلیل سکوت رییس فدراسیون والیبال چیست؟/ تداوم حاشیه ها و ابهامات درباره توکیو


در شرایطی که تیم ملی والیبال باید روی حضور در المپیک تمرکز کند، اظهارات ضد و نقیض اهالی فدراسیون اوضاع را نابسامان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران آخرین اقدامات را برای حضوری موفق و رسیدن به آرمان این رشته انجام می دهد، اما درحالی که به زودی المپیک آغاز خواهد شد، ماجرای دعوت از فرها قائمی، خط زدنش و در ادامه اظهارات جنجالی این بازیکن پس از خط خوردن، موجب شده تا لایه های پنهانی از تناقض گویی اهالی فدراسیون عیان شود.

* یک تصمیم جنجالی و حقایقی که فاش شد تیم ملی ایران که با هدایت ولادیمیر آلکنو روس کار خود را در لیگ ملت های والیبال آغاز کردریال شروع خوبی از خود نشان نداد و پس از کسب نتایج ضعیف، رییس فدراسیون از مردم عذرخواهی کرد و در پیامی از حضور فرهاد قائمی در تیم ملی خبر داد.

این حضور درحالی بود که این بازیکن قبل از شروع لیگ ملت ها از تیم ملی خداحافظی کرده بود.

تانک روسی بعد از لیگ ملت ها یک هفته به اعضای تیم استراحت داد و سپس دور جدید تمرینات را در شرایطی آغاز کرد که قائمی هم در کنار ملی پوشان حضور داشت.

آلکنو پس از حضور در نخستین جلسه تمرینی، روی نام سه بازیکن خط قرمز کشید که فرهاد قائمی هم جزو بازیکنان خارج شده از اردو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل سکوت رییس فدراسیون والیبال چیست؟/ تداوم حاشیه ها و ابهامات درباره توکیو

دلیل سکوت رییس فدراسیون والیبال چیست؟/ تداوم حاشیه ها و ابهامات درباره توکیو