مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 19:152021-07-16سياسي

تشریح مصوبات آبی مدیریت بحران خوزستان


نشست ستاد مدیریت بحران استان خوزستان به ریاست استاندار و با حضور برخی مقامات کشوری  عصر جمعه با مصوبات متعددی برای برون رفت استان از  مشکلات ناشی از خشکسالی و تنش آبی ختم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سایت استانداری خوزستان،استاندار خوزستان در نشست ستاد  مدیریت بحران استان در استانداری اظهار داشت:امسال  با تنش آبی بسیار شدیدی رو به رو هستیم چرا که  حجم ذخایر پشت سدها بسیار کم است و همان حجم کم برای آب شرب، دام ها، تالاب ها، کشت فصلی، کشت جایگزین، کشت تابستانه  و  پاییزه  ساماندهی و برنامه ریزی شده است.

 قاسم سلیمانی دشتکی افزود: براساس برنامه ریزی، مشخص شده که از مسیر کارون، کرخه و سایر رودخانه ها و سدها چه مقدار آب آزاد شود تا بتوانیم به اولویت بندی و اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی با بیان این که نتایج خشکسالی، خسارت و نارضایتی مردم است توضیح داد: مردم حق دارند و ما حقوق آنها را به رسمیت می شناسیم از این رو در راستای احقاق حقوق مردم گفت و گوی زیادی با دولت داشتیم و برای  رسیدگی و نتیجه گیری مکاتبات، در چند روز اخیر فشارهای زیادی  به مقامات کشور آوردیم و طی 2 هفته گذشته دیدارهایی با مسئولان ملی پیرامون  مشکلات استان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مصوبات آبی مدیریت بحران خوزستان

تشریح مصوبات آبی مدیریت بحران خوزستان