مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-16سياسي

بازدید معاون دادستان تهران از حوزه برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران


معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی با حضور در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، از روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران بازدید کرد.

- معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی با حضور در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، از روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، المیرا نقی زاده، سرپرست دادسرای ناحیه 26 تهران (دادسرای رسیدگی به جرایم پزشکی، دارویی و بهداشتی ) در این بازدید ضمن نظارت بر روند برگزاری انتخابات با عوامل اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات دیدار و گفت وگو کرد.

در این بازید عباس مسجدی آرانی، رییس پزشکی قانونی کشور و رییس هیئت نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی استان تهران و دکتر کوهپایه زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و رییس هیئت اجرایی انتخابات، ضمن همراهی سرپرست دادسرای جرایم پزشکی تهران، به ارائه گزارش هایی از نحوه برگزاری انتخابات پرداختند.

بر اساس این گزارش، المیرا نقی زاده با عرض خدا قوت به عوامل اجرایی و نظارتی با توجه به ازدحام صورت گرفته در محل، با ارائه تذکراتی بر ضرورت تسریع در روند رای گیری و رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون دادستان تهران از حوزه برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران

بازدید معاون دادستان تهران از حوزه برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران