مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-16اجتماعي

آغاز ثبت نام در هنرستان کشاورزی شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد


رییس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در دو رشته گیاهان دارویی و شیلات خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در دو رشته گیاهان دارویی و شیلات خبر داد.

کاووس کشاورز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: تنها هنرستان کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج طی سال تحصیلی 97-96 با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات تاسیس شد.

وی با بیان اینکه این هنرستان به شکل شبانه روزی به کادری مجرب و توانمند اداره می شود، اظهار کرد: جهت ادامه تحصیل دانش آموزان در پایه دهم در سال تحصیلی 1401-1400 هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج پذیرای دانش آموزان است.

رییس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد به موفقیت های این هنرستان در سال های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: کسب رتبه اول جذب دانش آموز در میان هنرستان های کشور، راهیابی بیش از 17 نفر از اولین فارغ التحصیلان این هنرستان به دانشگاه های فنی وحرفه ای کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در هنرستان کشاورزی شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ثبت نام در هنرستان کشاورزی شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد