مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 17:202021-07-16سياسي

نشست کمیسیون های مجلس برای بحران آب خوزستان/ کشت پاییزه در خطر


در نشست فوق العاده مدیریت بحران خوزستان بر حل مشکلات آبی این استان تاکید و از برگزاری نشست کمیسیون های تخصصی مجلس برای این موضوع در هفته آینده خبر داده شد.

- ، نشست فوق العاده ستاد بحران استان خوزستان با حضور هیئت عالی رتبه کشوری متشکل از رییس ستاد بحران کشور، معاون سازمان برنامه وبودجه کشور، معاون وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، خشنود معاون دادستان کشور و رییس کمیسیون انرژی مجلس و نماینده رییس مجلس شورای اسلامی به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان، هدف از این نشست را تأمین آب شرب با کیفیت برای مردم خوزستان و همچنین فراهم کردن حق آبه کشاورزی و تأمین حق آبه تالاب ها برشمرد و تصریح کرد: تقاضای استان خوزستان ایجاد یک کمیته برای حل این بحران است و مردم خوزستان حق رسیدگی فوری به مشکلاتشان را دارند.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: تصمیمات این نشست به هیئت دولت ارسال می شود و امید می رود که مصوبه ای راهگشا برای حل مشکل ایجاد شده به تصویب برسد.

همچنین مدیرکل هواشناسی استان خوزستان، میزان بارش باران در حوزه کارون را 101 میلی متر کمتر نسبت به مشابه سال گذشته اعلام کرد و گفت: رتبه کرخه در میزان دارایی آب از آخر دوم است و با تنش آبی روبه رو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیسیون های مجلس برای بحران آب خوزستان/ کشت پاییزه در خطر

نشست کمیسیون های مجلس برای بحران آب خوزستان/ کشت پاییزه در خطر