مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 16:452021-07-16حوادث

حکم جالب قاضی مرندی درباره یک زن سرپرست خانوار


حکم متفاوت یک مقام قضایی در شهرستان مرند آذربایجان شرقی برای خانمی که پلاک ماشینش را به دلیل مسافرکشی دستکاری کرده بود مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ماجرا از این قرار است که یکی از بانوان شهرستان مرند وقتی خودرو وی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان به دلیل مخدوشی پلاک توقف و به پارکینگ منتقل می شود.

قاضی پرونده در جریان رسیدگی به این تخلف متوجه می شود که این خانم به دلیل اعتیاد شوهرش از او طلاق گرفته و برای تامین هزینه های زندگی خود و دو فرزندش مجبور به مسافرکشی شده و چون توان پرداخت جریمه های کرونایی را نداشته اقدام به این کار کرده است.

حتی او از عهده هزینه های ترخیص خودرو از پارکینگ نیز برنیامده است.

در این راستا دادیار شعبه پنجم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مرند(قاضی پرونده) با تحسین تلاش این بانوی جوان در جهت کسب روزی و رعایت عفت خویش و آداب اسلامی، رفتار ارتکابی او را علل موجهه محسوب کرده و با مضطر تشخیص دادن متهم به استناد ماده 152 قانون مجازات اسلامی به جهت زوال عنصر قانونی بزه معنوثه، مستند به مواد 4 و 265 قانون آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم جالب قاضی مرندی درباره یک زن سرپرست خانوار

حکم جالب قاضی مرندی درباره یک زن سرپرست خانوار