مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-16سياسي

تامین آب شرب در خوزستان سخت و سهمگین شده است


استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات تامین آب در استان خوزستان گفت: با وجود اینکه رهاسازی آب بیش از مصوبه ستاد مدیریت بحران بوده است اما امکان رسیدن آب به شهرها و روستاها چه برای تامین آب شرب و چه تامین آب دام و کشاورزی، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات تامین آب در استان خوزستان گفت: با وجود اینکه رهاسازی آب بیش از مصوبه ستاد مدیریت بحران بوده است اما امکان رسیدن آب به شهرها و روستاها چه برای تامین آب شرب و چه تامین آب دام و کشاورزی، سخت و سهمگین شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز (25 تیرماه) برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در حوزه آب و خشکسالی اظهار کرد: جدول آورد، برداشت و میزان آب سدها از ماه های گذشته تنظیم شد اما با این وجود بنا به دلایلی، دچار تنش آبی در کشت فصلی، کشت جایگزین، آب شرب، آب مورد نیاز دام های سبک و سنگین و تالاب شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: وقوع حوادث غیر مترقبه و کشت شلتوک در بالادست و حتی در مجاورت تالاب هورالعظیم، از دلایل وقوع این مشکلات است.

در این راستا نشست های متعدد ستاد مدیریت بحران و شورای تامین برگزار شد و کارگروه های مختلفی تشکیل دادیم که یکی از این کارگروه ها، در خصوص پیشگیری از کشت شلتوک بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب در خوزستان سخت و سهمگین شده است

تامین آب شرب در خوزستان سخت و سهمگین شده است