مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 12:302021-07-16فرهنگي

آلبوم موسیقی جام گلگون به بازار آمد


جام گلگون آلبومی از گروه تنبورنوازان مشتاق وابسته به حوزه هنری استان کردستان به آهنگ سازی و سرپرستی جلیل رحمتی و خوانندگی داریوش گودرزی است که توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر و روانه بازار گردید.

- ایسنا/کردستان "جام گلگون" آلبومی از گروه "تنبورنوازان مشتاق" وابسته به حوزه هنری استان کردستان به آهنگ سازی و سرپرستی "جلیل رحمتی" و خوانندگی "داریوش گودرزی" است که توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر و روانه بازار گردید.

امین مرادی در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: درراستای توجه به موسیقی سنتی ایرانی و حمایت از گروه های هنری استان و بستر سازی لازم جهت معرفی هنرمندان فعال موسیقی استان آلبوم جام گلگون با صدای داریوش گودرزی و همراهی گروه تنبور نوازان مشتاق به سرپرستی و آهنگ سازی جلیل رحمتی توسط حوزه هنری استان کردستان با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری کشور در 1200 نسخه منتشر گردید.

وی افزود: این آلبوم در راستای اهداف کلان حوزه هنری، تحقق بخشیدن برنامه های مد نظر شهرهای خلاق موسیقی و کمک در تثبیت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو بوده و در آن معرفی بخشی از توانمندی های موسیقایی هنرمندان استان کردستان و سنندج عرضه گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم موسیقی جام گلگون به بازار آمد

آلبوم موسیقی جام گلگون به بازار آمد