مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-16سياسي

خشکسالی و گرمای بی سابقه ناترازی در تولید و مصرف برق ایجاد کرد


با توجه به وجود ناترازی ها در تولید و مصرف برق در بخش برنامه ریزی اقداماتی انجام شد تا مشکلات در این عرصه کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رضا اردکانیان در مراسم بازدید صبح امروز (جمعه، 25 تیر ماه) محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز ملی شبکه راهبری شبکه برق ایران و مرکز پایش صنعت برق کشور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد وزارت نیرو گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده موفق شدیم مرکز جدید مدیریت شبکه را بعد از گذشت 9 الی 10 سال با تجهیزات روز دنیا افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

وزیر نیرو تصریح کرد: با توجه به وجود ناترازی ها در تولید و مصرف برق در بخش برنامه ریزی اقداماتی انجام شد تا مشکلات در این عرصه کاهش یابد.

وی اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه صنایع بزرگ و شرایط فراهم شده 13 شرکت بزرگ صنعتی اعلام آمادگی کردند که بتوانند برق مصرفی خود را تولید کنند که این رقم معادل تولید 10 هزار و 536 مگاوات می شود.

اردکانیان افزود: موافقت اصولی همه این موارد صادر شده و تلاش می کنیم نیروگاه های گازی در دست بهره برداری را از طریق مزایده به این صنایع واگذار کنیم که رقمی معادل 4 هزار مگاوات می شود.

مدیرعامل توانیر: امسال هزار میلیارد تومان تعرفه تشویقی برای مشترکان برق در نظر گرفته ایم در ادامه این مراسم، متولی زاده، مدیرعامل شرکت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی و گرمای بی سابقه ناترازی در تولید و مصرف برق ایجاد کرد

خشکسالی و گرمای بی سابقه ناترازی در تولید و مصرف برق ایجاد کرد