مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-16سياسي

مردم تکلیف خود را ادا کرده اند، حالا نوبت مسئولان است


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و شرایط کرونایی پای صندوق های رای حضور یافتن گفت: مردم تکلیف خود را ادا کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم با مشارکت در این رویداد سیاسی ضمن صیانت از انقلاب اسلامی، پاسخ محکمی به زیاده گویی دشمن دادند.

وی با بیان اینکه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از رویداداهای بزرگ و اثرگذار در 40 سال گذشته بود تصریح کرد: 250 مرکز تبلیغی علیه این انتخابات و حضور مردم در آن برنامه ریزی و فعالیت می کردند اما راه به جایی نبردند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و شرایط کرونایی پای صندوق های رای حضور یافتند گفت: مردم تکلیف خود را ادا کرده اند، حالا نوبت مسئولان است به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی با تأکید بر لزوم تقویت فعالیت نهادهای نظارتی و ممانعت از حضور متخلفان و مفسدان در منصب ها و مسئولیت ها به ویژه در مراکز حساس گفت: این اقدام باید بدون هیچ اغماضی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تکلیف خود را ادا کرده اند، حالا نوبت مسئولان است

مردم تکلیف خود را ادا کرده اند، حالا نوبت مسئولان است