مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-16پزشكي

شناسایی 10 مورد کرونای دلتا در خوزستان


تمامی این 7 نفری که در استان شناسایی شدند تحت مراقبت قرار دارند و از تمامی اعضای خانواده و افرادی که با این بیماران در ارتباط بودند تست کرونا گرفته شده و تا مشخص شدن جواب نمونه، - در قرنطینه قرار گرفتند.

10 مورد کرونا دلتا در استان خوزستان شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با بیماریابی فعال، رهگیری موارد مشکوک به بیماری، با تایید انیستیتو پاستور تهران، از میان نمونه های ارسالی، جواب تست قطعی 10 نفر به کرونای جهش یافته دلتا محرز شد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: از این تعداد 3 مورد در اهواز، 1 مورد مسجدسلیمان، 1 مورد ایذه، 1 مورد رامهرمز و 1 مورد ماهشهر شناسایی شدند و 3 مورد از اتباع کشور عراق هم در آزمایشگاه مرزی شلمچه شناسایی شدند که از ورود این افراد به کشور جلوگیری شد.

او با بیان اینکه اولین موردی که شناسایی شد از اتباع یکی از کشور های شرقی بوده که وارد استان شده بود گفت: تمامی این 7 نفری که در استان شناسایی شدند تحت مراقبت قرار دارند و از تمامی اعضای خانواده و افرادی که با این بیماران در ارتباط بودند تست کرونا گرفته شده و تا مشخص شدن جواب نمونه، در قرنطینه قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 10 مورد کرونای دلتا در خوزستان

شناسایی 10 مورد کرونای دلتا در خوزستان