مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-16سياسي

شورای نگهبان نقش تعیین کننده ای در حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام داشته است


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کردستان گفت: شورای نگهبان پاسدار بزرگ حاصل از خون شهدا برای حراست از ارزش ها و اجرای قانون است و در طول این دوران نقش تعیین کننده ای در حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهروز مهتابی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: نهاد شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران تجلی بخش قانون در نهانخانه دموکراسی است.

وی به تاریخچه تشکیل و آغاز به فعالیت شورای نگهبان در با آنها تشکیل و در طول بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب در این مسیر تلاش کرده است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کردستان افزود: شورای نگهبان الگوگیری از نهضت مشروطه و تصمیم گرفتن به منظور صیانت از ارزش ها است.

وی ادامه داد: شورای نگهبان پاسدار بزرگ حاصل از خون شهدا برای حراست از ارزش ها و اجرای قانون است و در طول این دوران نقش تعیین کننده ای در حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام داشته است.

مهتابی اظهار کرد: این شورا در طول عمر خود همواره مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گرفته است و با وجود این همه فشارها همواره مایه سکینه نظام بوده است.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان در کوران سختی های مختلف تا جنگ تحمیلی در برابر ظلم ایستاده و به این ایستادگی افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان نقش تعیین کننده ای در حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام داشته است

شورای نگهبان نقش تعیین کننده ای در حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام داشته است