مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-16سياسي

شیعیان باید برای معرفی غدیر به جهان بسیج شوند


امام جمعه قیدار با اشاره به کم کاری صورت گرفته برای معرفی غدیر به جهان گفت: شعیان جهان باید برای معرفی عید غدیر به جهان بسیج شوند، چرا که مدیریت جهان با غدیر و آمدن امام زمان علیه السلام درست می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به نشست مجازی سازمان تروریستی منافقین با شرکت سیاستمداران امریکایی اظهار کرد: شرکت مقامات غربی در این وبینار مضحک و خنده دار، نشانگر عدم بلوغ سیاسی آنهاست و از طرفی شرکت در این همایش نشان می دهد که غربی‏ ها با یکی از تروریستی ‏ترین سازمان‏ های ضدانسانی جهان که دستش به خون 17هزار انسان بی‏گناه آلوده است نه تنها همدست و همکار هستند.

امام جمعه قیدار تاکید کرد: غربی ها با اقدامات خود ثابت کردند که نه تنها از حامیان تروریست ها هستند، بلکه خاستگاه و منشاء انواع تروریسم پیدا و پنهان و دولتی و گروهکی هستند که غیر قابل اعتماد بودن غربی ها را بیش از بیش به اثبات می کند.

وی به در پیش بودن 26 تیر ماه سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی اشاره و تصریح کرد: شورای نگهبان در سال 1359 با دوراندیشی الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تأسیس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعیان باید برای معرفی غدیر به جهان بسیج شوند

شیعیان باید برای معرفی غدیر به جهان بسیج شوند