مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-16سياسي

استاندار خوزستان: در خرمشهر و سوسنگرد اعتراض نداشتیم/ تصاویر جعلی است


در شهرهای خرمشهر و سوسنگرد اتفاق و اعتراضی رخ نداده اما کلیپهایی مربوط به گذشته در فضای مجازی منتشر می شود لذا مردم مراقب این شیطنتها باشند.

- استاندار خوزستان گفت: در شهرهای خرمشهر و سوسنگرد اتفاق و اعتراضی رخ نداده اما کلیپهایی مربوط به گذشته در فضای مجازی منتشر می شود لذا مردم مراقب این شیطنتها باشند.

استاندار خوزستان گفت: هیاتی از سوی دولت به زودی برای بررسی خسارات ناشی از تنش آبی به این استان سفر خواهد کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: روز گذشته با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و نیز اردکانیان وزیر نیرو و رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص مشکلات ناشی از خشکسالی و تنش آبی در استان به صورت مفصل صحبت کردم و خواستار مساعدت آنان در این زمینه شدم.

وی اضافه کرد: پس از رایزنیها و پیگیریهای مستمر معاون اول رییس جمهوری قول داد هیاتی از سوی دولت شامل رییس سازمان مدیریت بحران کشور، معاون وزیر کشور، معاون وزیر نیرو و افرادی دیگر به استان خوزستان سفر کنند و ضمن شرکت در نشست تخصصی مدیریت بحران استان در خصوص برآورد خسارات ناشی از تنش آبی اقدام نمایند.

استاندار خوزستان گفت: ما خواستار پرداخت خسارات به حق ناشی از تنش آبی به مردم هستیم و در نشست آتی با این هیات به صورت منطقی مشکلات را مطرح خواهیم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: در خرمشهر و سوسنگرد اعتراض نداشتیم/ تصاویر جعلی است

استاندار خوزستان: در خرمشهر و سوسنگرد اعتراض نداشتیم/ تصاویر جعلی است