مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-16سياسي

ناکامی آمریکا در افغانستان نشانه راهبرد غلط کاخ سفید است


ناکامی آمریکا در حضور نامشروع در عراق و افغانستان بحثی است که راهبرد غلط و سیاه کاخ سفید را نشان می دهد و کارآمدی گزینه مقاومت در برابر اشغالگران را ثابت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به حوادث افغانستان، اظهار کرد: آمریکا طی سال ها تصرف سرزمین همسایه های شرقی و غربی ایران با هدف مهار ایران اسلامی با حضور پر تلاطم و خسارت زای خود، برای این دو همسایه ما تلخی های فراوان داشت.

امام جمعه ابرکوه افزود: فرار شبانه آمریکا از افغانستان که اخراجی ناخواسته و نتیجه مقاومت مردم افغانستان در برابر آمریکا و غرب بود، بار دیگر کارآمدی گزینه مقاومت در برابر اشغالگران را ثابت کرد و در عراق نیز مردم با محوریت بسیج مردمی (حشد الشعبی)، مانعی برای آمریکا در دست اندازی به منابع و موقعیت استراتژیک این کشور شدند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: آمریکا برای حذف نیروی قدرتمند حشد الشعبی از افق سیاسی این کشور تلاش مضاعفی را در عرصه های میدانی، فضای مجازی و تحریک جریان های سیاسی آغاز کرده؛ اما همه شاهدند که به لطف خدا این تیرها کمانه کرده و به خودشان برگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی آمریکا در افغانستان نشانه راهبرد غلط کاخ سفید است

ناکامی آمریکا در افغانستان نشانه راهبرد غلط کاخ سفید است