مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-16سياسي

حمایت از گروه های مطالبه گر وظیفه نیروی انتظامی است


همدان _ فرمانده انتظامی استان همدان گفت: حمایت و تقویت گروه های جهادی، مطالبه گری در عرصه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی نیروی انتظامی است.

- ، سردار سلمان امیری در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار کرد: پلیس استان همدان با تمام توان و در راستای قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در کنار گروه های جهادی، مطالبه گری در عرصه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.

وی افزود: همه مردم باید برای احیای فریضه الهی امر به معروف تلاش کنند و در صورتیکه به این وظیفه به درستی عمل شود شاهد کاهش ناهنجاری ها؛ جرایم و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خواهیم بود و پلیس تکلیف مدار و انقلابی نیز در راستای احیای این فریضه الهی در کنار مطالبه گران در عرصه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در میدان خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه آموزش و توانمندسازی کارکنان انتظامی استان خصوصاً کلانتری ها و پاسگاه ها برای نحوه حمایت قانونی از آمرین و ناهیان در دستور کار قرار گرفته، ادامه داد: همچنین با برگزاری جلسات منظم ماهانه و فصلی با مسئولان محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر چگونگی اجرای تکالیف؛ به صورت هدفمند بررسی و امیدواریم با تعامل، هم افزایی و کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از گروه های مطالبه گر وظیفه نیروی انتظامی است

حمایت از گروه های مطالبه گر وظیفه نیروی انتظامی است