مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-16حوادث

آمادگی کامل اورژانس پیرو هشدار سازمان هواشناسی به جهت احتمال جاری شدن سیلاب


مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس پیرو هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آمادگی اورژانس 115 این استان برای مقابله با حوادث ناشی از وقوع بارندگی و سیلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدجواد مرادیان با اشاره به آماده باش اورژانس 115 برای مقابله با هرگونه حادثه ناشی از وقوع بارندگی و جاری شدن در حالت آماده باش کامل قرار دارند، همچنین به تمام مراکز اورژانس تاکید شده که در حال آماده باش کامل باشند.

وی از تامین تجهیزات، دارو و سوخت برای قطع احتمالی راه و برق خبر داد و اظهار داشت: تمامی پیش بینی های لازم برای کنترل ورود آب به ویژه برای بیمارستان هایی که در مسیل هستند، در نظر گرفته شده است.

رییس اورژانس استان فارس اضافه کرد: بیش از 40 دستگاه آمبولانس اورژانس در مناطق جنوب، جنوب شرقی استان به ویژه شهرستان های لار، لامرد، اوز، خنج، داراب، زرین دشت، جهرم، قیروکارزین و فیروزآباد که در خطر سیلابی شدن قرار دارند، پیش بینی و برای پوشش حوادث احتمالی آماده خدمات رسانی هستند.

او به مردم توصیه کرد تا از اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، جدا خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هواشناسی استان فارس طی اطلاعیه ای درباره وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق، اصابت صاعقه و تگرگ در مناطق جنوبی استان هشدار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل اورژانس پیرو هشدار سازمان هواشناسی به جهت احتمال جاری شدن سیلاب

آمادگی کامل اورژانس پیرو هشدار سازمان هواشناسی به جهت احتمال جاری شدن سیلاب