مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-16بين الملل

جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا برای افشای هکرهای خارجی


دولت آمریکا حداکثر 10 میلیون دلار جایزه برای اطلاعاتی تعیین کرد که به شناسایی هویت و مکان عوامل سایبری خرابکاری کمک می کند که از طرف یک دولت خارجی، - دولت آمریکا حداکثر 10 میلیون دلار جایزه برای اطلاعاتی تعیین کرد که به شناسایی هویت و مکان عوامل سایبری خرابکاری کمک می کند که از طرف یک دولت خارجی، زیرساخت حیاتی آمریکا را هدف می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد بعضی از فعالیتهای سایبری مخربی که زیرساخت حساس آمریکا را هدف می گیرند، ناقض قانون سوءاستفاده و کلاهبرداری رایانه ای هستند و این نهاد یک کانال گزارش دهی دارک وب را به منظور حمایت از ایمنی و امنیت منابع احتمالی ایجاد کرده است.

دولت آمریکا همچنین یک هاب آنلاین برای قربانیان حملات باج افزاری رونمایی کرد که در صورت وقوع حملات سایبری به شرکتها و نهادها کمک می کند به منابع و مساعدت لازم راحت تر دسترسی پیدا کند.

وب سایت جدید به نشانی www.

StopRansomware.

gov ابتکاری است که توسط وزارتخانه های دادگستری و امنیت داخلی آمریکا راه اندازی شده است.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد بسیاری از منابع و اطلاعاتی که سازمانها برای رویارویی با حملات باج افزاری نیاز دارند، معمولا در وب سایتهای متعدد پراکنده بوده است که احتمال غافل ماندن از اطلاعات مهم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا برای افشای هکرهای خارجی

جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا برای افشای هکرهای خارجی