مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-15اجتماعي

تله کابین گنجنامه اقدامات اصلاحی انجام ندهد تعطیل می شود


مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: تله کابین گنجنامه در راستای تمدید گواهینامه استاندارد در حال انجام اقدامات اصلاحی است و مسئولان این مجموعه به دلیل انجام این اقدامات تصمیم به تعطیلی آن گرفته اند.

- ایسنا/همدان مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: تله کابین گنجنامه در راستای تمدید گواهینامه استاندارد در حال انجام اقدامات اصلاحی است و مسئولان این مجموعه به دلیل انجام این اقدامات تصمیم به تعطیلی آن گرفته اند.

محمد مددی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اداره استاندارد تله کابین گنجنامه را تعطیل نکرده است، اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اصلاحی تمدید تأییدیه تله کابین انجام می شود.

وی با بیان اینکه تمدید استاندارد شامل چک لیست طولانی است، تصریح کرد: بر این اساس تله کابین باید تجهیز شود و برخی از آیتم های آن نیاز به بازبینی، اقدامات اصلاحی و تعویض قطعه دارد.

مددی مطرح کرد: اداره استاندارد از تله کابین درخواست کرده هر چه سریع تر اقدامات اصلاحی را انجام دهد تا بازرسی نهایی صورت بگیرد و مرحله های بازرسی کمتر شود چراکه هر مرحله بازرسی زمانبر و هزینه بر است.

مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه اقدامات اصلاحی تله کابین به زودی تمام می شود، افزود: اگر این اقدامات اصلاحی انجام نشود مجبور می شویم تله کابین را تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله کابین گنجنامه اقدامات اصلاحی انجام ندهد تعطیل می شود

تله کابین گنجنامه اقدامات اصلاحی انجام ندهد تعطیل می شود