مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 02:052021-07-15اقتصادي

وام 100 میلیونی اشتغال برای زنان آسیب دیده اجتماعی


مبلغ 100 میلیون تومان وام اشتغال برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی به صورت قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال پایدار در نظر گرفته می شود.

- ، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور و معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از مرکز خدمات روزانه زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی راه نوین بازدید کردند.

در این بازدید رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه برای زنان آسیب دیده اجتماعی که راه نوین را انتخاب کنند و تغییر مسیر دهند، می توانند از مشوق های ایجاد اشتغال، بعد از حرفه آموزی، استفاده کنند، گفت: مبلغ 100 میلیون تومان وام اشتغال که برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از محل بند ب تبصره 16 اختصاص پیدا می کند، به صورت قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال پایدار زنان آسیب دیده می تواند در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: برای زنان آسیب دیده اجتماعی که راه نوین را انتخاب کنند و تغییر مسیر دهند (راه نوین، راه بازگشت به جامعه و خانواده است)، می توانند از مشوق های ایجاد اشتغال، بعد از حرفه آموزی که در چنین مراکزی دارند، استفاده کنند.

در این بازدید، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه بخش مهم و بسیار ارزشمند کار سازمان بهزیستی و سازمان اورژانس اجتماعی، موضوع زنان، کودکان و آسیب هایی که در این زمینه وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 100 میلیونی اشتغال برای زنان آسیب دیده اجتماعی

وام 100 میلیونی اشتغال برای زنان آسیب دیده اجتماعی