مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 19:152021-07-15اجتماعي

دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی در گلستان راه اندازی شد


معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی گلستان گفت: در هفته بهزیستی و با هدف کنترل و بررسی آسیب های اجتماعی دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، اصغر رنجی شامگاه پنج شنبه در مراسم راه اندازی کانکس سیار مرکز کاهش آسیب در محله سید آباد شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: نخستین ایستگاه سیار کاهش آسیب سال گذشته در گرگان راه اندازی شده و در سال 1399 به 142 نفر از معتادان ترزیقی و پرخطر خدمت ارائه داده است.

وی تصریح کرد: این ایستگاه سیار مرکز کاهش آسیب همچنین در سه ماهه اول امسال به 76 نفر از معتادان ترزیقی و پرخطر خدمت کرده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی گلستان خاطرنشان کرد: با هدف کنترل و بررسی های آسیب های اجتماعی و با همکاری دستگاه های خدمات رسان و ویدئو کنفرانس با حضور مسوولان کشوری به بهره برداری رسید.

رنجی گفت: از پنج خودرو (ون) سیار در قالب پایگاه مرکز کاهش آسیب در کشور یک دستگاه به استان گلستان اهدا شد که تلاش داریم این دستگاه بیشتر به شرق استان  از جمله علی آبادکتول، آزادشهر و گنبدکاووس خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهد.

* پایگاه سیار خدمات کاهش آسیب در محله سیدآباد گنبدکاووس راه اندازی شد مدیر عامل موسسه مهرآفرینان جوان نیز در این مراسم اظهار کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی در گلستان راه اندازی شد

دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی در گلستان راه اندازی شد