مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 17:552021-07-15سياسي

انسجام اجزا حاکمیت خراسان شمالی موجب مشارکت بالا در انتخابات شد


استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشارکت 64 درصدی مردم استان در انتخابات، گفت: انسجام و هم افزایی اجزا حاکمیت خراسان شمالی موجب این موفقیت شد.

- ، محمد علی شجاعی عصر پنج شنبه در جلسه مشترک رییس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام اجزای حاکمیت استان نسبت به مسائل مختلف فارغ از هر نوع جناح و گرایش سیاسی به بلوغ فکری و همفکری رسیده اند.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: اتحاد و انسجام بین تمام اجزای حاکمیت استان موجب سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

وی کسب رتبه دوم کشوری در مشارکت مردمی در انتخابات 28 خرداد را اتفاقی ندانست و تصریح کرد: تمام این تشکیلات در استان ها وجود داشت اما چنین انسجام و هم افزایی در این استان اتفاقی نیست که منجر به بروز این رخداد بزرگ شد.

شجاعی خاطر نشان کرد: اساسی ترین وجه دل خوشی دشمنان به موضوع انتخابات بر می گردد تا بتوانند اساس و پایه آن را تغییر دهند که خوشبختانه تاکنون با سپر بزرگ مردم و حاکمیت مواجه شده اند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به سه فاکتور اصلی در پیروزی و تداوم انقلاب اشاره داشت و گفت: ارزش های دینی، وجود رهبری و مردم در این کشور در هیچ نظام سیاسی دنیا دیده نمی شود و این عوامل رمز اصلی تداوم این انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام اجزا حاکمیت خراسان شمالی موجب مشارکت بالا در انتخابات شد

انسجام اجزا حاکمیت خراسان شمالی موجب مشارکت بالا در انتخابات شد