مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 15:252021-07-15اجتماعي

مدیریت بحران شهرستان کنارک به حالت آماده باش درآمد


فرماندار کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اعلام هشدار قرمز هواشناسی سطح یک، مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده باش کامل درآمد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اعلام هشدار قرمز هواشناسی سطح یک، مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده باش کامل درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کنارک، حمید الدین یوسفی اظهار کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی استان مبنی بر احتمال بارش های شدید و رگباری باران، مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده باش درآمد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان بار دیگر با تاکید بر احتمال وقوع باران ها رگباری در دو سه روز آینده بر لزوم آمادگی همه دستگاه های خدمات رسان و عضو ستاد مدیریت بحران تاکید کرد.

وی افزود: تمامی مدیران تا پایان بحران در شهرستان حضور داشته باشند و بخشداران و دهیاران اطلاع رسانی لازم به مردم و جهاد کشاورزی و کشاورزان را در دستور کار خود قرار دهند.

یوسفی با اشاره به اینکه صیادان از رفتن به دریا تا اطلاع بعدی خودداری کنند، ادامه داد: در صورت نیاز و تشخیص شیلات تمامی قایق ها در سواحل این شهرستان به جای امن منتقل تا آمادگی کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران شهرستان کنارک به حالت آماده باش درآمد

مدیریت بحران شهرستان کنارک به حالت آماده باش درآمد