مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 14:102021-07-15ورزشي

دیگر لذتی از حضور در ورزش هرمزگان نمی برم/آیندگان توانایی لیگ برتری شدن دارد


مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: دیگر قصدی ندارم در ورزش و باشگاه آیندگان حضور داشته باشم و لذتی از این ورزش نمی برم و شنبه از مسئولیتم در رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال هم کنار خواهم رفت.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: دیگر قصدی ندارم در ورزش و باشگاه آیندگان حضور داشته باشم و لذتی از این ورزش نمی برم و شنبه از مسئولیتم در رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال هم کنار خواهم رفت.

حمید رضایی در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان هرمزگان، در گفت و گو با ایسنا، افزود: افتخارمان این است که برای دومین سال متوالی رسانه های ورزشی گردهم جمع شدند.

وی ادامه داد: اگر آیندگان به موفقیتی دست یافته است به واسطه حضور اصحاب رسانه و حمایت خبرنگاران ورزشی بوده است.

رضایی با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم آیندگان را همچنان در فصل آتی با حمایت همه جانبه راهی مسابقات کنیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد اختلافات در ورزش استان نباشیم و اگر موفقیتی برای هرمزگان رقم خورده است تلاش تمامی دوستان بوده و هست و باید رسانه ها در این موفقیت گروهی نقش مهمی داشته باشند.

وی ادامه داد: در لیگ دسته اول امسال عملکرد مناسبی داشتیم و با تفاصل گل به لیگ برتر نرسیدیم ولی همچنان طبق برنامه پیش می رویم و طبق برنامه در سال آینده به طور حتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر لذتی از حضور در ورزش هرمزگان نمی برم/آیندگان توانایی لیگ برتری شدن دارد

دیگر لذتی از حضور در ورزش هرمزگان نمی برم/آیندگان توانایی لیگ برتری شدن دارد