مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 14:052021-07-15اقتصادي

زمینه های سرمایه گذاری و تولید مشترک معرفی شود


باید زمینه های سرمایه گذاری و تولید مشترک و صادرات به اتحادیه اروپا مشخص و به فعالان اقتصادی استان زنجان معرفی شود.

- ، علی یگانه فرد عصر پنج شنبه در نشست سفیر جمهوری ارمنستان با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان در محل اتاق بازرگانی زنجان، گفت: زمینه های همکاری استان زنجان با ارمنستان مشخص شده و تعدادی از تجار که دارای روابط تجاری با ارمنستان بوده دچار مشکلاتی هستند.

وی با بیان اینکه پیشنهادات اتاق بازرگانی در بخش های مختلفی تقسیم بندی شده است تا همکاری ها تقویت شود، اظهار کرد: باید زمینه های سرمایه گذاری و تولید مشترک و صادرات به اتحادیه اروپا مشخص و به فعالان اقتصادی استان زنجان معرفی شود.

رییس اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم هماهنگی لازم با یکی از استان های ارمنستان، استان لوری برای همکاری مشترک و امضای تفاهم نامه با اتاق بازرگانی آن شهر با اتاق بازرگانی زنجان است تاکید کرد و گفت: آمادگی اعزام یک هیأت تجاری به ارمنستان و متقابل آمادگی پذیرش یک هیأت از این کشور در نیمه دوم سال به زنجان نیز از دیگر برنامه های گسترش همکاری است.

یگانه فرد با بیان اینکه ارمنستان تنها کشور همسایه مسیحی ایران است که همواره دارای روابط مناسب و خوبی با ایران بوده است، تاکید کرد: حضور هموطنان مسیحی در اقصی نقاط کشور پل ارتباطی بین ایران و ارمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های سرمایه گذاری و تولید مشترک معرفی شود

زمینه های سرمایه گذاری و تولید مشترک معرفی شود