مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-15اقتصادي

همتی: برکناری ام بدون طی شدن فرآیند قانونی آن در دولت، صورت گرفت


معاون رییس جمهور روز گذشته در سخنانی در بانک مرکزی علت کنار گذاشتن همتی از ریاست بانک مرکزی را به خاطر آنچه که اشتغال وی به کار دیگر بود، اعلام کرد.

- معاون رییس جمهور روز گذشته در سخنانی در بانک مرکزی علت کنار گذاشتن همتی از ریاست بانک مرکزی را به خاطر آنچه که اشتغال وی به کار دیگر بود، اعلام کرد.

رییس کل سابق بانک مرکزی به صحبت های معاون اول رییس جمهور در مراسم روز گذشته بانک مرکزی پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری_معاون اول رییس جمهور در مراسم تجلیل از یاوران اشتغال محرومین که روز گذشته در بانک مرکزی برگزار شد، گفت: بانک مرکزی یکی از نهادهایی است که نه یک روز، حتی یک ساعت و یک لحظه نمی تواند بدون مسئول باقی بماند؛ چراکه هر تصمیمی در اینجا اتخاذ شود در همه شئونات کشور اثر می گذارد.

بانک مرکزی در حوزه اجرایی هم نقش بسزایی دارد؛ از واگذاری ارز به متقاضیان تا امور دیگر، به همین دلیل وقتی رییس سابق بانک مرکزی در دورانی مجبور به اشتغال به کار دیگری شد این دغدغه ایجاد شد که چه کسی می تواند به جای وی در بانک مرکزی سکان امور را بر عهده بگیرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های عبدالناصر همتی - رییس سابق بانک مرکزی - بیان کرد: این دغدغه ایجاد شده بود که برای این دوره کوتاه مدت چه کسی حاضر است مسئولیت کار را قبول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: برکناری ام بدون طی شدن فرآیند قانونی آن در دولت، صورت گرفت

همتی: برکناری ام بدون طی شدن فرآیند قانونی آن در دولت، صورت گرفت