مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 11:162021-07-15پزشكي

اعلام یک پویش و کمک به مردم سیستان و بلوچستان


سیستان و بلوچستان در این روزها بیشتر از هر زمانی نیازمند توجه ملی برای عبور از بحران کرونای دلتا با تجهیز مراکز درمانی و ارسال وسایل حفاظتی و بهداشتی برای مردم این خطه شریف از کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خیریه نیکوکاران شریف در تعامل با بنیاد نیکوکاری فرشته ها و با همکاری جمعیت هلال احمر، به یاری مردم بی دفاع در این خطه رفته و با اعلام یک پویش سراسری، 30 ست کمک تنفسی پرتابل را برای استفاده در مراکز درمانی و همچنین بیمارانی که به علت محدودیت ظرفیت بیمارستانها به ناچار در منزل می بایست برنامه درمانی خود را طی کنند تهیه و توسط جمعیت هلال احمر جهت بهره برداری شهروندان شهرستان ایرانشهر و بمپور به مقصد دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ارسال کرد.

این مجموعه شامل سی کپسول اکسیژن ده لیتری به همراه مانومتر و ماسک تنفسی استاندارد برای استفاده بیماران کرونایی است که در اختیار بیماران نیازمند معرفی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار خواهد گرفت.

شیوا محمدی نیک مدیرعامل مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف گفت: برنامه تجهیز مراکز درمانی، در ادامه پویش سال گذشته برای تجهیز مراکز درمانی و اهدای 30 تخت سه شکن به بیمارستان خاتم الانبیای ایرانشهر و 10 ست کمک تنفسی به مرکز بهداشت سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان انجام پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام یک پویش و کمک به مردم سیستان و بلوچستان

اعلام یک پویش و کمک به مردم سیستان و بلوچستان