مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-15سياسي

عملیات اجرایی شهرک صنعتی غیردولتی در شیراز آغاز شد


عملیات اجرایی شهرک صنعتی غیردولتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز با رویکرد توسعه صنعت و اشتغال آغاز شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در مراسم کلنگ زنی شهرک صنعتی غیردولتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز که با حضور استاندار فارس، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار گردید، گفت: با حمایت های انجام شده توسط مسئولان ارشد استانی، شاهد ورود متقاضیان جدیدی برای احداث شهرک های صنعتی غیردولتی در استان هستیم که این امر نشان از افزایش میل به سرمایه گذاری در سطح استان دارد.

حمیدرضا ایزدی شکل گیری شهرک ها و نواحی صنعتی در استان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در گستره استان، نقش بسزایی در رشد و توسعه صنعت استان و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهد داشت که با ایجاد شهرک های غیردولتی می توان تحقق این امر را تسریع نمود.

وی ایجاد شهرک های صنعتی را زمینه ساز توسعه صنعت و اشتغال استان دانست و افزود: با کلنگ زنی این شهرک صنعتی، کارهای عمرانی آن نیز هر چه سریع تر آغاز گردد.

 رییس سازمان صمت فارس، ایجاد شهرک های غیردولتی را در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی بیان نمود و اضافه کرد: این شهرک صنعتی غیر دولتی در زمینی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی شهرک صنعتی غیردولتی در شیراز آغاز شد

عملیات اجرایی شهرک صنعتی غیردولتی در شیراز آغاز شد