مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-15سياسي

رسیدگی به زنان و کودکان مهمترین اقدام اورژانس اجتماعی


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه بخش مهم و بسیار ارزشمند کار سازمان بهزیستی و سازمان اورژانس اجتماعی، موضوع زنان، کودکان و آسیب هایی که در این زمینه وجود دارد، - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه بخش مهم و بسیار ارزشمند کار سازمان بهزیستی و سازمان اورژانس اجتماعی، موضوع زنان، کودکان و آسیب هایی که در این زمینه وجود دارد، است، گفت: خوشبختانه در این زمینه سازمان بهزیستی و اورژانس اجتماعی با هم پیمانی و اعتماد خوبی که با سازمان های مردم نهاد وجود دارد، کارهای ارزشمندی را انجام دادند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در بازدید از مرکز خدمات روزانه زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی راه نوین افزود: اینجا نمونه کار سازمان های مردم نهاد است که در زمینه زنان در معرض آسیب فعالیت می کنند.

محور بحث ها همیشه توان افزایی، آگاهی بخشی و ایجاد جریان خوب و امید و اعتمادسازی با مردم محلی است و این مهم است که خوشبختانه می بینیم این کار انجام می شود.

ابتکار بیان کرد: از این دست مراکز با همکاری سازمان های مردم نهاد بیش از 90 مرکز با سازمان بهزیستی و اورژانس اجتماعی در سطح کشور کار می کنند و اینها با هم پیوند دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به زنان و کودکان مهمترین اقدام اورژانس اجتماعی

رسیدگی به زنان و کودکان مهمترین اقدام اورژانس اجتماعی