مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-15سياسي

اجرای رفع تصرف 51400 متر مربع از اراضی ملی در ورامین


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین از رفع تصرف 51400 متر مربع اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

- علی اصغر سپه وند رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: در راستای اجراییه صادره از اجرای احکام کیفری جوادآباد 51400 متر از اراضی ملی پلاک آب باریک با حضور مأموران کلانتری آب باریک، توسط عوامل پرتلاش یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

وی با اشاره به اینکه مردم نقش مهم و محوری در توسعه و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را دارند، گفت: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است و باید آحاد مردم جامعه به ویژه جوامع محلی و سازمان های مردم نهاد در این خصوص همیار منابع طبیعی باشند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین حفاظت از انفال و اراضی ملی را اساسی ترین و مهم ترین وظیفه سازمانی مجموعه منابع طبیعی دانست و اظهار کرد: اقدامات حفاظتی در قالب اکیپ های گشت و مراقبت و رصد روزانه عرصه های ملی با جدیت دنبال می شود و در دستور کار قرار دارد.

سپه وند در پایان افزود: چنانچه حفاظت از این عرصه ها به خوبی انجام شود این منابع ارزشمند کمتر دچار آسیب شده و برای نسل های آینده نیز حفظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رفع تصرف 51400 متر مربع از اراضی ملی در ورامین

اجرای رفع تصرف 51400 متر مربع از اراضی ملی در ورامین