مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-15ورزشي

ردِ پای مهربانی بر تحکیم بنیان خانواده/ آموزش 600 تسهیل گر امر ازدواج در فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وقتی با او هم صحبت شدم و از خوشبختی اش پرسیدم ابتدا مردد بود، اما وقتی اطمینان خاطر دادم که نامی از او برده نخواهد شد، ماجرا را برایم تعریف کرد.

  دختری جوان است و سرحال، یک سالی می شود سر خانه و زندگی اش رفته است، سوژه ای که یکی از واسطه گران امر ازدواج معرفی اش کرد تا با او گفتگو کنم.

  مریم و امید هر دو در برهه های زمانی مختلف در کانون حسنا نام نویسی کرده و خواستار کمک برای پیدا کردن نیمه گمشده شان بودند که دست تقدیر آنها را به هم رساند تا اکنون یک سال از زندگی مشترکشان را با خاطراتی خوش برایم تعریف کنند.

  این روزها به واسطه بروز مشکلات اقتصادی و توقعات دست و پا گیر برخی جوانان، شرایط ازدواج و تشکیل زندگی مشترک دشوار شده و سن ازدواج را بالا برده است، تا جایی که 17 سال آمار ازدواج سیر نزولی داشت و طی یک سال گذشته با وجود شرایط کرونا این شیب پس از 17 سال به سمت بالا تغییر جهت داد که به نظر می رسد واسطه گری ها در امر ازدواج بی تاثیر نیست.

  انگار هیچ اقدام خیری از نظر متولیان کار خیر در کشورمان پنهان نمی ماند و در همه حوزه ها ورود کرده اند و این بار واسطه گران امر ازدواج با مشاوره به جوانان و معرفی جوانانِ مناسب به یکدیگر در این امر خیر مثمرثمر واقع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردِ پای مهربانی بر تحکیم بنیان خانواده/ آموزش 600 تسهیل گر امر ازدواج در فارس

ردِ پای مهربانی بر تحکیم بنیان خانواده/ آموزش 600 تسهیل گر امر ازدواج در فارس