مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-15ورزشي

اختصاص 20 هزار متر زمین برای ساخت پیست در هادیشهر


رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان جلفا، از اختصاص 20 هزار متر زمین برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در مجموعه ورزشی هادیشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پیرو انتصاب احمدزاده به عنوان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان جلفا، سیامک امیرخیزی در جهت گسترش و ایجاد فضاهای ورزشی برای فعالیت علاقه مندان به رشته های موتور سواری و اتومبیلرانی و کمک به ساماندهی و سازماندهی آن در شهرستان جلفا به این شهرستان سفر کرد.

وی در بازدید از شهرستان جلفا  با فرج زاده، شهردار هادیشهر، احمدزاده، عضو شورای شهر، پورقاسم، رییس اداره ورزش و جوانان جلفا، دیدار و گفت و گو کرد و طی جلسه ای ضمن تخصیص 20 هزار متر زمین در مجموعه ورزشی هادیشهر به این منظور مقرر شد، ماشین آلات راهسازی و امکانات ساخت جهت خاکبرداری و مخلوط ریزی توسط شهرداری انجام شود.

امیرخیزی با بیان اینکه ما با جدیت در پی ایجاد فضاهای ورزشی برای رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم، چرا که  باعث کاهش آسیب های اجتماعی است، اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط و تخلیه هیجانات و انرژی در مسیر درست آن مکان و محل مناسبی با تشکیلات منسجم و منظم را می طلبد، هر چقدر ما در این ضمینه فعالیت و سرمایه گذاری کنیم جا دارد و باعث کاهش هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 هزار متر زمین برای ساخت پیست در هادیشهر

اختصاص 20 هزار متر زمین برای ساخت پیست در هادیشهر