مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-15سياسي

قدرت بالا و فاجعه بار سرایت کرونای دلتا در خاش


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی 898 مورد ابتلای جدید کرونا و 20مورد فوتی از ابتدای تیرماه در این شهرستان تاکنون نشان دهنده قدرت بالا و فاجعه بار سرایت ویروس کرونای جدید از نوع دلتا است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی 898 مورد ابتلای جدید کرونا و 20مورد فوتی از ابتدای تیرماه در این شهرستان تاکنون نشان دهنده قدرت بالا و فاجعه بار سرایت ویروس کرونای جدید از نوع دلتا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صاحب گل صالحی در ستاد اجرایی و عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در روزهای منتهی به عید قربان و در جمع اعضای شورای تامین و ستاد کرونا ضمن تقدیر از تلاش و اهتمام مجموعه اعضای ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا، دستگاه ها و ارگان های مختلف و مجموعه خدوم حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: پیک پنجم کرونای جهش یافته جدید از جنوب و جنوب شرق کشور آغاز و با افزایش آمار مبتلا، بستری و فوتی تا کنون 169 شهرستان کشور را به رنگ قرمز درآورده است.

وی با تشکر از همراهی مردم اصناف و بازاریان به خاطر همراهی با مصوبات ستاد کرونا افزود: اجرای محدودیت ها اگر چه مشکلاتی برای اقشار اصناف و مردم به همراه دارد، اما تا ایمن سازی جامعه و انجام واکسیناسیون به منظور از صیانت جان مردم باید همکاری ها تداوم یابد، چرا که همکاری مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت بالا و فاجعه بار سرایت کرونای دلتا در خاش

قدرت بالا و فاجعه بار سرایت کرونای دلتا در خاش