مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-15اقتصادي

سمنان؛ قطب قطعه سازی خودرو در کشور/ برای توسعه آب برسانید!


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: هم اکنون بیش از 85 درصد قطعات صنعت خودروسازی کشور در استان سمنان تولید و تأمین می شود و رفع مشکل آب به ارتقای سرمایه گذاری کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، علی تشنه دل با بیان اینکه توسعه و گسترش سرمایه گذاری در بخش های صنعتی یکی از اولویت های استان سمنان در سال های اخیر بوده است، اظهار کرد: در هشت سال گذشته فقط در بخش صنعت شاهد سرمایه گذاری 66 هزار میلیارد ریالی بوده ایم.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور یک هزار و 521 پروانه بهره برداری صنعتی در استان سمنان صادر شده، افزود: در واقع شمار پروانه های صادره همان سرمایه گذاری های تحقق یافته محسوب می شود که در استان رشد یکی از دیگر زیرساخت هایی است که می تواند به سرمایه گذاری صنعتی کمک شایانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 85 درصد قطعات صنعت خودروسازی کشور در استان سمنان تولید و تأمین می شود که این نشان از توان استان در زمینه های صنعت خودروسازی دارد، تأکید کرد: رفع مشکل آب می تواند به ارتقای سرمایه گذاری حوزه صنعتی استان نیز کمک شایانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان؛ قطب قطعه سازی خودرو در کشور/ برای توسعه آب برسانید!

سمنان؛ قطب قطعه سازی خودرو در کشور/ برای توسعه آب برسانید!