مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-15سياسي

حرکت رسانه ملی به سمت تولید انیمیشن های ویژه گروه سنی بزرگسال


معاون سیما در نشست های جداگانه ای با رییس و مدیران مرکز پویانمایی صبا و فعالان این عرصه بر استفاده از ظرفیت انیمیشن برای همه گروه های سنی و تنوع در ساختار این گونه تولیدات تاکید کرد.

- خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی معاون سیما سازمان صدا و سیما در بازدید از مرکز پویانمایی صبا، گفت: نباید جامعه هدف تولیدات انیمیشن صرفا کودکان بوده و نگاه و تمرکز برنامه سازان فقط مختص این گروه باشد بلکه مطلوب تر این است که از ساختار انیمیشن برای سایر رده های سنی هم استفاده و بهره برداری بیشتری شود.

شاه آبادی افزود: هم اکنون ساختار و تولیدات انیمیشن در دنیا با تحولات و روش های پیشرفته صورت می گیرد چرا که ضریب نفوذ و اثرگذاری پیام این قالب برنامه ها، اثبات شده و شرکت های بزرگ این مسئله را به خوبی درک کرده اند.

پس باید در شورای اندیشه ورزان و مجموعه های مختلف مرکز پویا نمایی صبا، گستره مخاطبان و جامعه آماری مورد بازنگری و ساخت پویانمایی برای بزرگسالان هم مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ایجاد تنوع در گونه های انیمیشن از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود چرا که تنوع، ارزش بصری تولیدات را ارتقاء می دهد و برای مخاطب علاوه بر رضایتمندی، گستره مخاطبان را هم به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت رسانه ملی به سمت تولید انیمیشن های ویژه گروه سنی بزرگسال

حرکت رسانه ملی به سمت تولید انیمیشن های ویژه گروه سنی بزرگسال