مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-15سياسي

آیین پلاک کوبی خیابان «جنگلبان» در منطقه 22 برگزار شد


آیین پلاک کوبی خیابان «جنگلبان» با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، فرماندار تهران و شهردار منطقه 22 برگزار شد.

- ، آیین پلاک کوبی خیابان جنگلبان با حضور سید آرش حسینی میلانی رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، عیسی فرهادی فرماندار تهران و حسن رحمان زاده شهردار منطقه 22 و نمایندگان تشکل های محیط زیستی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سید آرش حسینی میلانی گفت: یکی از رویکردهای شورای پنجم در نامگذاری معابر، پاسداشت و تقدیر از فعالان محیط زیستی و افرادی است که به نوعی در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی نقش دارند.

در این چارچوب، این هفته از معبری به نام مه لقا ملاح مادر محیط زیست ایران پرده برداری شد و تعداد دیگری از خیابان ها و معابر تهران به نام فعالان محیط زیست نامگذاری شده اند.

وی جنگلبانی را برای شهر تهران مهم دانست و اظهار داشت: نخستین پارک جنگلی تهران که سپس به یک بوستان شهری تبدیل شد، پارک ساعی است که به نام کریم ساعی، بنیان گذار علوم منابع طبیعی، مؤسس رشته جنگلداری در ایران است.

این عضو هیأت رییسه شورای شهر ادامه داد: منطقه 22 ارتباط و پیوند تنگاتنگ و نزدیکی با مناطق جنگل کاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پلاک کوبی خیابان «جنگلبان» در منطقه 22 برگزار شد

آیین پلاک کوبی خیابان «جنگلبان» در منطقه 22 برگزار شد