مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-15اقتصادي

بروکراسی های اداری و محدودیت ها موجب خروج سرمایه گذاران از استان می شد


استاندار فارس در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین شهرک صنعتی خصوصی شیراز در منطقه ویژه اقتصادی، گفت: بروکراسی های اداری و محدودیت های موجود سرمایه گذاران را از استان فراری می داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس پنج شنبه 24 تیرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی شیراز ضمن قدردانی از صنعتگران و دست اندرکاران این پروژه، گفت: بیشتر متقاضیان سرمایه گذاری به دلیل بروکراسی های اداری و محدودیت هایی که وجود داشت از سرمایه گذاری در فارس صرف نظر و به جاهای دیگر می رفتند لذا بر مبنای همین مشکل هدف گذاری ها در راستای کاهش محدودیت ها کاهش انجام شد.

عنایت اله رحیمی اظهار داشت: موضوع تحصیل اراضی را یکی از مهمترین این مشکلات ذکر و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدبیری که از گذشته اندیشیده شد، مجوز 7 شهرک صنعتی خصوصی صادر و این این هشتمین شهرک خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی است که از امروز در چرخه عملیات اجرایی قرار می گیرد.

استاندار فارس، راه اندازی این شهرک ها را در راستای فاصله گرفتن از بروکراسی اداری دانست و گفت: ساخت این شهرک ها باید به بخش خصوصی که چابک و پویاست واگذار شود.

رحیمی همچنین با اعلام خبری مسرت بخش برای سرمایه گذاران، گفت: در هفته گذشته 5 تفاهم نامه حدود 50 هزار میلیارد تومانی برای صنایعی که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی های اداری و محدودیت ها موجب خروج سرمایه گذاران از استان می شد

بروکراسی های اداری و محدودیت ها موجب خروج سرمایه گذاران از استان می شد