مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-15سياسي

امام جمعه مهریز: قطع درختان مسجد جامع با حکم دادستانی بوده


امام جمعه شهرستان مهریز در رابطه با قطع درختان مسجد جامع گفت: این موضوع در جهت تعریض خیابان بوده و این کار با حکم دادستان و با مجوز انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، روز سه شنبه 22 تیرماه درخت های محوطه مسجد جامع شهرستان مهریز در استان یزد به دلایل نامشخص قطع شدند این در حالی است که یزد یکی از مناطق گرم و خشک بوده و درخت، بیش از دیگر اقلیم ها در آن ارزش دارد.

اینکه چه نهاد، سازمان یا افرادی این درختان در خیابان سیدمصطفی خمینی؛ محل مسجد جامع مهریز را قلع و قمع کرده مشخص نبود اما حالا امام جمعه این شهرستان، قطع درختان را با مجوز دادستانی دانسته که از سوی شهرداری انجام شده است.

عبدالرسول یزدی شهردار مهریز در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: طرح تعریض خیابان سیدمصطفی خمینی در زمان تعیین و اجرای طرح هادی شهر در سال 85 به عنوان یکی از شریان های اصلی شهر از طرفین خیابان پیش بینی شده بود.

وی افزود: برای کاهش مخاطرات ترافیکی خیابان سیدمصطفی خمینی از سال ها قبل در مکان های قابل تعریض نسبت به اجرای پارکینگ های خلیجی اقدام شد.

  طرح تعریض از قدیم منتظر اجرا بوده است شهردار مهریز قطع درختان خیابان سید مصطفی خمینی را در رفع مشکلات ترافیکی مؤثر دانست و تصریح کرد: قبل از اجرای طرح نسبت به کاشت درخت جایگزین با عمر چهار تا پنج س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: قطع درختان مسجد جامع با حکم دادستانی بوده

امام جمعه مهریز: قطع درختان مسجد جامع با حکم دادستانی بوده