مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-15سياسي

اعتماد به گروهی با سابقه شرارت و قتل اشتباه غیرقابل جبران است


آیت الله صافی گلپایگانی در بیانیه ای با اشاره به وضعیت تاسف بار افغانستان، گفت: اعتماد به گروهی با سابقه شرارت و قتل اشتباهی بزرگ و غیرقابل جبران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در پیامی به حوادث اخیر افغانستان واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انّ ربّک لبالمرصاد این روزها، جهان شاهد حوادث بسیار وحشتناک و تأسف آوری است که وجدان بشریت و فطرت پاک انسان ها، شرمنده از این جنایات است.

آیا می شود گروهی، خود را انسان بنامند، اما نسبت به هم نوع خود این همه جنایات مرتکب شوند!؟ خشونت و درنده خویی تروریست ها از یک طرف؛ و از سوی دیگر، سکوت جهانیان و دولت ها و مجامع به اصطلاح حامی حقوق بشر، موجب تعجب و شرمندگی است! اعتماد به گروهی که سابقه شرارت و قتل و آدم کشی آنان بر همه جهانیان روشن است اشتباه بزرگ و غیرقابل جبرانی است! اینجانب بنا بر وظیفه دینی و انسانی خود، به همه دولت ها و مراکز بین المللی به ویژه سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران، هشدار می دهم که نسبت به این وحشی گری ها و شهادت تعداد زیادی از مظلومین در افغانستان و آواره گشتن هزاران نفر از مردم؛ اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک، واکنش جدی نشان دهند تا جلوی تجاوزها گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به گروهی با سابقه شرارت و قتل اشتباه غیرقابل جبران است

اعتماد به گروهی با سابقه شرارت و قتل اشتباه غیرقابل جبران است