مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-15سياسي

اربعین حسینی پیشران موثر در ظهور تمدن نوین اسلامی است


رییس کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان در انعکاس عظمت اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی پیشران موثر در ظهور تمدن نوین اسلامی است.

- ، چهارشنبه شب دومین نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی رسانه ای اربعین با عنوان به وقت اربعین با محوریت حضور جمعی از مستندسازان و عکاسان اربعینی و حضور حجت الاسلام احمدی رییس کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی اربعین، برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی در این نشست گفت: اربعین حسینی پیشران مؤثر در ظهور تمدن نوین اسلامی است و در این مسیر استفاده از ظرفیت هنر و انعکاس این حماسه بزرگ از عناصر تأثیر گذار می باشد، هنرمندان، مستندسازان و عکاسان در سالیان گذشته توانسته اند بسیاری از زیبایی های اربعین را به تصویر بکشند که نیازمند توسعه روایت اربعین هستیم.

رییس کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی اربعین ادامه داد: مردم عراق این مراسم را هر سال با شکوه و عظمت خاصی برگزار می کنند و در سال گذشته که ایرانی ها به دلیل شرایط پیش آمد توفیق حضور نداشتند، عراقی ها در اظهارات خود از این موضوع ابراز ناراحتی و دلتنگی می کردند و امیدوارند تا امسال با بهبود شرایط شاهد حضور پرشور زائران از کشورهای مختلف اسلامی به ویژه از ایران باشند تا بتوانند به زائران سیدالشهدا علیه السل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی پیشران موثر در ظهور تمدن نوین اسلامی است

اربعین حسینی پیشران موثر در ظهور تمدن نوین اسلامی است