مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-15پزشكي

توزیع داروهای بیماران کرونایی در داروخانه هلال احمر


توزیع داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در داروخانه هلال احمر ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس با اتخاذ تدابیر اندیشیده شده و نیز پیش بینی کمبودهای احتمالی، داروخانه هلال احمر اقدام به تأمین مقادیر مناسبی از داروهای بیماران کرونایی کرده که در طی روزهای اخیر علیرغم ایجاد کمبودهای مقطعی در سایر داروخانه های دولتی، داروخانه های هلال احمر با تمام قوت اقدام به توزیع این داروهای حیاتی در بین بیماران کرونایی کرده است.

لازم به ذکر است طی چند روز گذشته داروخانه مرکزی هلال احمر به عنوان تنها داروخانه مرجع داروهای کرونایی اقدام به توزیع داروی رمدسیویر کرده است؛ به طوری که خدمات رسانی به بیماران بعضاً تا نزدیک به نیمه شب ادامه یافته است.

شایان ذکر است تأمین داروهای بیماران خاص برای بیماران کرونایی با تعامل مناسب با سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت کماکان ادامه دارد و همکاری و هماهنگی های لازم با سازمان غذا و دارو در این زمینه صورت پذیرفته است.

داروخانه های هلال احمر به دلیل ویژگی هایی از جمله وجود نیروهای مجرب و متعهد، کنترل و نظارت دقیق و همچنین تأمین و توزیع به موقع و مطمئن داروهای مورد نیاز بیماران و از سویی به واسطه توزیع داروهای خاص با کیفیت مناسب و همچنین داروهای پرونده ای از جایگاه و اهمیت انکار ناپذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع داروهای بیماران کرونایی در داروخانه هلال احمر

توزیع داروهای بیماران کرونایی در داروخانه هلال احمر