مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-15اقتصادي

تاثیر توسعه مکانیزاسیون بر درآمد برنجکاران گیلان


مدیر امور مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: توسعه مکانیزاسیون علاوه براینکه موجب کاهش تغییرکاربری ها در استان می شود، بر افزیش درآمد کشاورزان نیز تاثیر زیادی دارد.

- ایسنا/گیلان مدیر امور مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: توسعه مکانیزاسیون علاوه براینکه موجب کاهش تغییرکاربری ها در استان می شود، بر افزیش درآمد کشاورزان نیز تاثیر زیادی دارد.

حیدر کامیاب در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه توسعه مکانیزاسیون موجب کاهش هزینه های تولید برنج و کاهش رنج تولید برنج استان می شود، گفت: گیلان 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد و پیش بینی می شود، امسال در 180 هزار هکتار از این شالیزارها برداشت محصول به صورت مکانیزه انجام شود.

وی افزود: سال گذشته در 170 هزار هکتار از شالیزارها برداشت برنج به صورت مکانیزه انجام شده بود و امسال با استقبال کشاورزان این میزان افزیاش خواهد یافت.

کامیاب با بیان اینکه مکانیزاسیون در همه شهرستان های گیلان رو به رشد است، ادامه داد: شهرستان رشت بزرگترین شهرستان برنج خیز کشور است و برداشت مکانیزه برنج در این شهرستان نسبت به سال های اخیر روند بهتری را طی کرده است.

مدیر امور مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: مکانیزاسیون نه تنها موجب کاهش هزینه تولید برنج می شود، بلکه زمینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر توسعه مکانیزاسیون بر درآمد برنجکاران گیلان

تاثیر توسعه مکانیزاسیون بر درآمد برنجکاران گیلان