مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-15سياسي

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات نظام پزشکی فراهم است


رییس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان تهران، از فراهم بودن تمهیدات بهداشتی در زمان برگزاری انتخابات نظام پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس مسجدی آرانی، با تاکید بر اینکه با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان مجری انتخابات، تمام تمهیدات لازم از جمله الزامات بهداشتی، اقدامات اجرایی و نظارتی اندیشیده شده، گفت: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات شایسته فراهم شده و با حضور نامزدهای متنوع از سلیقه های مختلف که تأیید صلاحیت شده اند؛ امیدواریم همه اعضای سازمان نظام پزشکی استان در این انتخابات حضور پیدا کنند و با یک مشارکت بالا بتوانند بهترین های جامعه پزشکی را انتخاب و با اعتماد تمام، مسئولیت چهارساله آتی سازمان نظام پزشکی را به ایشان بسپارند.

وی به اعضا سازمان نظام پزشکی توصیه کرد: تلاش همکاران بر این باشد که از اول وقت برای شرکت در انتخابات اقدام کنند تا در عین فراهم بودن فضای مناسب، به خاطر شرایط کرونایی معطلی و صف نداشته باشیم.

مسجدی آرانی همچنین افزود: از همکاران خواهش می کنم قبل از رأی دادن و بعد از آن به هیچ عنوان در محوطه و ساختمان های اخذ رأی تجمع نکنند تا به خاطر شرایط کرونایی و انتظاری که مردم از جامعه پزشکی دارند، شیوه نامه های بهداشتی به خوبی مراعات شود و تهدیدی برای سلامت همکاران ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات نظام پزشکی فراهم است

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات نظام پزشکی فراهم است